Přesně tak, ten systém cílení reklam vůbec nefunguje. Je úplně v plenkách. Musím se smát, když z jiného důvodu, než je koupě produktu, navštívím pár stránek a pak se mi všude, hlavně na Facebooku, zobrazují podobné produkty. Ještě se mi snad ani jednou nestalo, že by se ten robotický systém strefil.
mno ten problem s "cilenim" reklamy je principialni. zadavatele reklamy chteji protlacit svou reklamu bez ohledu na zajmy a potreby uzivatele. takze cilena reklama z pohledu uzivatele je nesmyslem, da se maximalne cilit z pohledu zadavatele reklamy napr. "muz, 18-25 let, zije v sidle s vice jak 100 tis. obyvateli" a ani to se vzdy nedari... navic pro vetsinu lidi z marketingu znamenaji databaze jedine - poslat svou reklamu uplne vsem, kam se to podari.
Ano že tak to je dalo by se tomu věřit jenže...
i ten jednoduchý parametr "muz, 18-25 let, zije v sidle s vice jak 100 tis. obyvateli" může být. A myslím, že i je problém.
Muž žena lze ze zájmů a chování odvodit, už věk ne tak přesně a kde žije dost těžko. Leda hádat z IP.
Přeci jen přesný věk není povinný, stejně bydliště. Konstrukce kterou to naznačuje totiž naivně předpokládá kompletnost a pravdivost profilu. Stejně jako, že přihlášeni k profilu takový lidé budou procházet WEB.
Prostě mě to připadá jako moc postavené na ideálním stavu který se nekoná...