Mluvčí veřejnoprávní televize Ladislav Šticha dnes před Radou ČT obhajoval první půlrok fungování jejího zákaznického centra. V něm jsou od září loňského roku zahrnuta všechna spojení, která mohli diváci využívat při kontaktu s ČT. Provozní doba centra je od 7:30 do 20:00 a to i o svátcích a víkendech. Na centrum se lze tak obracet s písemnými, e-mailovými a telefonickými dotazy jak v českém, tak v anglickém jazyce.
ČTĚTE TAKÉ: Česká televize otevřela vlastní divácké centrum
Projekt diváckého centra, se kterým přišel můj předchůdce Martin Krafl se ukázal velmi úspěšným. Je to nenahraditelná reflexe, kterou ČT má. Za uplynulý půlrok kontaktovalo naše divácké centrum 55 tisíc lidí,
sdělil radním Ladislav Šticha. Server Česká média uvádí, že radní překvapil fakt, že pouze něco málo přes jedno procento dotazů, které směřují do diváckého centra ČT, jsou stížnosti.