Vlákno názorů k článku Velká změna na trhu: Mladá fronta kupuje Cpress Media od pepa1 - Když jsem cca před 5-6 lety držel BIZ...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 6. 2010 21:24

    pepa1 (neregistrovaný)
    Když jsem cca před 5-6 lety držel BIZ byl jsem unešený hned jsem si jej objednal.
    Před asi 2 lety začali sponzovat nějaké malíře. Spíše to vypadalo jako tínejdři, zbohatlíků a cena BIZu šla na dvojnásob. Tak a 1/2 na sponzoring. Vůbec se mě to nelíbilo. Mraky lidí na to začalo reptat. Slibovali že časopis bude mít více listů (více reklamy). Stáli si za svým. Asi jim odešlo tak 80% předplatitelů. Tak nabídli knížku zdarma (hruza).
    Pak přišla krize. A časopis zkončil.
  • 25. 6. 2010 10:24

    dalich
    Cpressu je škoda, bohužel jednou bude učebnicovu ukázkou, co dokázal udělat špatný management a špatní šéfové. Osobní finance, FinExpert i celý Cpress byly řadu let mojí srdeční záležitostí, jenže i sebevětšího fandu spolehlivě odradí odlišné názory šéfů na fungování projektu a nestabilní firma, což byl jeden z důsledků exodu kvalitních lidí. I dnes jsou v Cpressu kvalitní redaktoři a zapálenci pro věc, jenže pokud dlouhodobě nebudou cítit pevnou půdu pod nohama, nedá se v takové firmě pracovat. Snad to pod křídly MF půjde lépe, přestože Cpress už nikdy nebude tím, čím byl. Cpress je nyní jen historií. MF však má na čem stavět a posunout se ještě výš.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).