Názor k článku Velká změna na trhu: Mladá fronta kupuje Cpress Media od anonym - Asi jak u kterých projektů, ne? ;o) Takové Aktivně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2010 13:31

    anonymní
    Asi jak u kterých projektů, ne? ;o)

    Takové Aktivně se cukalo celkem dlouho a úplně zbytečně... :o) Kolik tak firmu asi stál pokus o tento absolutně pro čtenáře nedefinovaný a ve finále neúspěšný časopis o všem a o ničem? ;o)

    A co takové Pojď si hrát? Kolik stálo firmu, dostat jej do plusu a v celkovém součtu bylo v plusu? Tomu nějak nevěřím...

    Přitom tyhle dvě černé díry sežraly většinu marketingu pro časáky (viz reklama v Praze v metru na Aktivně, anebo akce pro Pojď si hrát ve Vaňkovce apod.)

    Škoda mluvit, jaký management, takové výsledky...
    Jinak časáků je škoda, o tom žádná!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).