Mixit.cz o účasti ve Dni D: Máme dvakrát víc objednávek a investovat chce i Ruda z Ostravy

20. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jakou reklamu může startupu udělat vystoupení v televizi? Zakladatelé služby Mixit.cz Martin Wallner a Tomáš Huber ve svém blogu popisují, co se dělo po jejich vystoupení v investorské reality show České televize.

Ze Dne D sice majitelé Mixit.cz odešli bez investic, protože odmítli přistoupit na podmínky investorů, přesto si na svou účast v pořadu nemohou stěžovat. Co bude následovat, jsme si jen představovali,“ popisují ve svém blogu.

Nápor návštěvníků na jejich web byl večer po odvysílání pořadu tak velký, že ho stránky nevydržely a byly cca hodinu nedostupné. Den poté stoupla návštěvnost na dvanáctinásobek a i tři týdny po vysílání se drží téměř na dvojnásobku předchozího stavu. Dvakrát více je také objednávek.

Ačkoli si z televize žádné peníze na rozšíření svého podnikání neodnesli, ozvali se jim další investoři. „Nabídka přišla cca od 20 investorů rozličných zaměření a možností, suverénně nejznámější postavou je Ruda z Ostravy,“ píší na blogu.

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).