Móda je letos na internetu žhavým zbožím. Kromě Zootu se konečně rozhoupaly i velké značky, které otevírají vlastní e-shopy. I proto se Domodi.pl pustilo do akvizičního dobrodružství a za 72 milionů korun pohltilo svého konkurenta – dvojku polského trhu, server Allani.pl.
Domodi.pl patří do skupiny služeb sdružených pod Inspigroup.com, se kterou Miton, jako jeden z hlavních investorů, expanduje do Evropy. Kromě Polska už funguje v Česku, Německu, Itálii, Francii a Španělsku.
Módní servery z rodiny Mitonu hlásí každý měsíc přes 12 milionů návštěv a zprostředkují přes 150 tisíc objednávek. V tuzemsku fungují pod značkou Glami.cz. „Jak v zahraničí, tak v Česku rychle rosteme. V současnosti v Praze posilujeme globální tým pro expanzi Glami konceptu do celé Evropy a hledáme talentované marketéry a obchodníky,“ říká Tomáš Hodboď z Mitonu.
Móda je na vzestupu. A prožívá podobný boom jako kdysi elektronika. „Je to podobné jako to bylo třeba v oblasti bílé elektroniky. Velké kamenné řetězce také dlouho považovaly e-commerce za hrozbu, ale nakonec tomu přišly na chuť. Mezitím jim ale vyrostli čistě on-line konkurenti. To se teď děje i v oblasti módy,“ tvrdí šéf Tchiba Richard Hodul.