V rámci digitalizace jsem si chěl přes internet převést rozhlasové a televizní poplatky po zemřelé mamince na sebe. Hádejte, jak chápou digitalizaci příslušné úřady? Mám si ty jejich pdf dokumenty vytisknout, vyplnit propiskou (pdfka nejdou ani v PC vyplnit), podepsat rukou (!!!), oskenovat a poslat datovou schránkou (!!!). Takže na co mám tu datovou schránku, když mi ji ani neuznávají jako digitální podpis??? Možná bych nejdřív dal do pořádku běžnou občanskou agendu a teprve potom vymýšlel takovéhle "špeky"...
P.S. Finančák a ČSSZ je v pohodě, tam to funguje normálně. Ještě by bylo fajn, kdyby stačil vyplnit jen jeden formulář dohromady pro obě instituce.
od COVIDu. (Ne, že by to předtím nebylo, ale jak se nesmělo nikam chodit, stalo se to normou.) V podstatě to dělím do dvou skupin:
vložit tam obrázek něčího podpisu může každej.
To máte pravdu, ale obě tyhle aplikace se staly příliš velkým molochem na to, abych je používal (pro běžné zobrazení PDF) - a především obvykle potřebuji doplnit víc, než jen obrázek s podpisem (a zdaleka ne vždy je to PDF formulářové).
A ten office mám vždy při ruce...
(Ono to s tím rozbíjením fontů není tak hrozné, obvykle jsou to jen písma z Windows, chybějící na Linuxu - a to lze napravit snadno.)