Na tohle školy nejsou potřeba. Pokud máte 5.000 platících = aktivních klientů, kteří mají Shoptet (jak v rozhovoru tvrdíte) a celkové příjmy z pronájmů v ČR někde (řekněme) kolem 14 milionů korun za rok 2014, stačí ta čísla podělit.
14 milionů : 12 měsíci : 5000 klienty = 233 Kč za klienta a měsíc.
Vše ostatní co píšete v komentáři je jen mlha. Klient buď platí, nebo neplatí.
A do upsellingu se radši nezamotávejte, ten vaše příjmy navyšuje (tzn. z těch 233 Kč měsíčně byste se dostali za základní pronájem ještě níž).
Nebo svým klientům, kteří platí ceníkové tarify, skutečně chcete sdělit, že existuje naprostá většina klientů, kteří platí měsíčně jen dvě stovky a oni jsou prostě blbí, že si o to neuměli říct? Opravdu? ;-)