Pocit zhnusení u řady uživatelů Twitteru vyvolala kampaň Microsoftem provozovaného vyhledávače Bing, který se chtěl poměrně nepatřičně zviditelnit díky pomoci obětem devastujícího zemětřesení v Japonsku, které stálo život tisíce lidí a způsobilo zatím jen těžko vyčíslitelné škody na majetku. Microsoft v oficiálním profilu vyhledávače Bing zveřejnil zprávu, za jejíž retweet sliboval vždy po jednom dolaru na pomoc obětem.
Část uživatelů Twitteru ovšem tuto kampaň vyhodnotila jako neetické marketingové přiživování na katastrofě obřích rozměrů. Následné reakce si tedy Bing, respektive Microsoft určitě za rámeček nedá. Šest hodin po publikování původní zprávy se Microsoft na Twitteru omluvil a slíbil poskytnout pomoc ve výši 100 000 dolarů, které měl na retweetovací kampaň vyčleněné.