Microsoft se omluvil za nevhodný tweet k zemětřesení v Japonsku

14. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pocit zhnusení u řady uživatelů Twitteru vyvolala kampaň Microsoftem provozovaného vyhledávače Bing, který se chtěl poměrně nepatřičně zviditelnit díky pomoci obětem devastujícího zemětřesení v Japonsku, které stálo život tisíce lidí a způsobilo zatím jen těžko vyčíslitelné škody na majetku. Microsoft v oficiálním profilu vyhledávače Bing zveřejnil zprávu, za jejíž retweet sliboval vždy po jednom dolaru na pomoc obětem.

Pocit zhnusení u řady uživatelů Twitteru vyvolala kampaň Microsoftem provozovaného vyhledávače Bing, který se chtěl poměrně nepatřičně zviditelnit díky pomoci obětem devastujícího zemětřesení v Japonsku, které stálo život tisíce lidí a způsobilo zatím jen těžko vyčíslitelné škody na majetku. Microsoft v oficiálním profilu vyhledávače Bing zveřejnil zprávu, za jejíž retweet sliboval vždy po jednom dolaru na pomoc obětem.

Část uživatelů Twitteru ovšem tuto kampaň vyhodnotila jako neetické marketingové přiživování na katastrofě obřích rozměrů. Následné reakce si tedy Bing, respektive Microsoft určitě za rámeček nedá. Šest hodin po publikování původní zprávy se Microsoft na Twitteru omluvil a slíbil poskytnout pomoc ve výši 100 000 dolarů, které měl na retweetovací kampaň vyčleněné.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).