Nulove spoty. Bude jich jeste vic. Pro mne z toho plyne, ze jakmile zacne reklama tak lidi prepnou jinam, nechteji se na ni divaj, je jim otravna, tudiz ikdyz u poradu sedi divak (cilovka), ktereho ma reklama zaujmout, tak ten prepne jinam, nevidi ji, tudiz reklama neplni dany ucel - vznikaji nulove spoty.
u své IPTV si připlácím za HD (balíky kanálů Prima 10Kč a Nova 10Kč) a nemám s tím problém (i když je to vesměs jen přepočítané SD). Další stejně vysoký poplatek je za odložené sledování, trvalý záznam všeho min 3 dny zpět. Ten chtějí zakázat abych nemohl přeskakovat ty reklamní bloky popisované v článku, bloky jejichž frekvence a délka už dávno překonala mé vnitřní mantinely a s tím už opravdu problém mám :-)
To jsem zvědavej, co tohle udělá s těmi jejich grafy od příštího roku ...
Reklama je jedním z hlavních důvodů, proč už nějakých 15 let nesleduji komerční TV - o nějakém požitku ze sledování se pak totiž absolutně nedá mluvit. Dalšími důvody jsou nekvalitní nabídka, dabing či plánované zpoždění začátku vysílání.
Jak se dá elegantně a přitom nerušivě vložit reklama ukazují např. japonské TV seriály, ty naše 8 minut trvající bloky každých 25 minut filmu vážně nééééé!
Už před několika lety kabelovky úspěšně otestovaly, že český divák je ochoten platit za HD vysílání komerčních televizí. Nikdy nezáleželo moc na ochotě televizí vysílat zadarmo. V kapitalismu spousta věcí funguje na základě lidového hlasování, ale není potřeba se přímo ptát. Ultra HD je v České republice momentálně absolutní sci-fi.
Reklama je opravdu naprosto normální a v USA je reklamy tolik a je tak častá, že by se mohlo místy zdát, že tvoří 50% vysílání. Ale naštěstí při seriálech a filmech to není tak hrozné. Problém bych spíš viděl v kvalitě programu. Tam jsou samozřejmě propastné rozdíly a není pravda, že by kvalita musela být vždycky extrémně drahá.