FINANCE.czFINANCE.cz

Michael Rostock-Poplar investuje do společnosti BizBox

16. 4. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Zakladatelé firmy tvrdí, že Rostock-Poplar bude přínosem především díky svým obchodním kontaktům. Pomůže prý také s vyhledáváním dalších příležitostí a synergických projektů.

Michael Rostock-Poplar získal ve firmě, která vznikla v loňském roce, pětiprocentní podíl. BizBox se profiluje jako dodavatel e-business řešení v oblasti B2B a B2C trhů a poskytovatel online služeb orientovaných na podporu efektivity firem a optimalizace procesů. Zakladatelé firmy Tomáš Majer, Roman Malo, Milan Šorm zůstávají i nadále jednateli společnosti. Podíly Majera a Šorma poklesly ze 40 na 38 %, Malo nyní vlastní ve firmě patnáctiprocentní podíl, původně držel pětinu společnosti.

Kromě Rostocka-Poplara získal ve firmě nově podíl ve výši 5 % také Petr Dadák, který společně s Majerem a Šormem založil v roce 2010 firmu IS4U. Ta je známá hlavně díky svému Univerzitnímu informačnímu systému, který používají například Vysoká škola ekonomická v Praze, Česká zemědělská univerzita v Praze či Mendelova univerzita v Brně a další státní i soukromé vysoké školy v Česku a na Slovensku.

Těší nás důvěra pana Rostocka v naše řešení, které chceme nabídnout firmám obchodujícím na internetu. Očekáváme, že se v průběhu jednoho roku náš projekt samostatně uživí a do tří let prokážeme jeho globální potenciál na všech významných trzích ve světě, komentuje vstup investora Milan Šorm jednatel firmy BizBox.

Michael Rostock-Poplar investoval do BizBoxu proto, že věří v úspěch produktů firmy na globálním trhu.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Zajímají mě zejména unikátní produkty. Jsem toho názoru, že na službách se nedá dlouhodobě vydělávat a na komoditních trzích se dá soutěžit jedině s cenou, což není cílem mých investic. Business plán firmy BizBox a vize majitelů společnosti jsou pro mě dostatečným důkazem, že investuji do unikátního produktu. Svůj čas a peníze vkládám jen do takových produktů, které mají potenciál být globální. Přesto, že je český trh také důležitý, není bohužel dostatečně velký pro rozvoj silných a kvalitních produktů, protože je zde malá tržní síla. Produkt firmy BizBox mě přesvědčil o tom, že je ve světovém měřítku dostatečně konkurenceschopný, vysvětluje Rostock-Poplar.

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).