Mezitýdenní vývoj (vs. 32. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT 2, který ztratil 2,54 procenta diváků starších patnácti let, a jen o něco lépe na tom byla stanice ČT Sport s 1,38 %. Výpadek částečně kompenzovala stanice ČT 1, která si polepšila o 2,25 procenta uvedené cílové skupiny. Ztrácela i TV Barrandov, která přišla o 0,26 procenta obecné divácké skupiny. Naopak posílila filmová Nova Cinema o 0,61 procenta a také Prima Cool, a to o 0,35 procenta.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Olympiáda válcuje vše, ČT Sport meziročně vykazuje i dvojciferný růst
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Česká televize, která sice ztrácela 1,43 procenta, ale celkem oslovila 39,5 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si i FTV Prima, jejíž podíl stoupl o 0,76 procenta na celkových 19,13 procenta, a také Nova, u níž podíl dosáhl 23,43 procenta obecné cílové skupiny při nárůstu 0,64 procenta. Špatně se ale nevedlo ani skupině Barrandov, která sice přišla o 0,11 procenta, celkem ji ale sledovalo 7 procent uvedené divácké skupiny.
Cílová skupina 15–54
U mladších diváků vykázal největší ztrátu kanál ČT 2, který přišel o podíl 2,65 procenta, a také ČT Sport, která ztratila 2,51 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. I v této divácké skupině posílila stanice ČT 1, která si polepšila o 1,98 procenta. Narostl rovněž podíl stanice Nova Cinema, která si k dobru připsala 1,16 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let, a nejinak tomu bylo i u hlavní Novy, která navýšila o 0,85 %. I u mladších diváků pak podíl plnoformátové TV Barrandov poklesl, a to o 0,35 procenta.
MINULÝ ROK: Poslední čistě letní týden bodovala ČT, podzimní novinky pomohly k dalšímu růstu Barrandovu
Česká televize jako televizní skupina o něco ztratila, když přišla o 3,02 procenta mladší divácké skupiny a její celkový podíl činil 33,81 procenta. Lehce poklesla i skupina Barrandov, i když to bylo jen o 0,3 procenta na celkových 4,34 procenta. Ostatní stanice posilovaly, a nárůst tak vykázaly kanály FTV Prima, jejichž podíl vzrostl o 0,85 procenta a celkem činil 21,15 procenta. O 1,85 procenta pak posílily stanice skupiny Nova, jejichž celkový podíl tvořil 28,6 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 34. týden 2015)
Cílová skupina 15+
Nejvíce si meziročně, díky LOH 2016, polepšil kanál ČT Sport, a to o 10,81 procenta. Ztrácela stanice ČT 2, která v meziročním srovnání přišla o 1,75 procenta obecné divácké skupiny. Ještě výrazněji ale poklesl podíl stanice Prima, která meziročně odepsala 3,73 procenta diváků starších patnácti let. Ztrátu zaznamenala i Nova, která odepsala 2,06 procenta. Naopak posílila stanice Kino Barrandov, a to o 0,44 procenta, a také Barrandov Plus, který si připsal 0,28 procenta.
Z pohledu televizních skupin ztrácela Nova, která přišla o 3 procenta všeobecné věkové skupiny. Ztrácela i FTV Prima, která odepsala 1,75 procenta obecné divácké skupiny, a také skupina Barrandov, i když výrazně méně, a to o 0,48 %. Posílila tak jedině Česká televize, jejíž podíl stoupl o znatelných 8,1 procenta.
Cílová skupina 15–54
I mezi mladšími diváky nejvíce bodovala stanice ČT Sport, jejíž podíl vzrostl o 10,64 procenta. Nejvýraznější ztrátu zaznamenala hlavní Nova, která meziročně přišla o 3,57 procenta své primární cílové skupiny, a také TV Barrandov, která ztratila 1,71 procenta. Naopak svůj podíl u mladších diváků meziročně navýšilo Kino Barrandov o 0,24 procenta a posílila i stanice Barrandov Plus, jejíž podíl stoupl o 0,26 procenta. Ztrátu pak ještě zaznamenaly kanály sdružené pod položkou Ostatní, a to o 2,4 %.
Meziroční posuny jsou relativně výrazné. Nejvíce ztrácela Nova, která přišla o 4,44 procenta diváků mladších 54 let. Ztratil i Barrandov, který odepsal 1,17 procenta. Nejvíce svůj podíl, o 8,75 procenta, navýšily kanály České televize, skupina FTV Prima pak meziročně u věkové skupiny 15 až 54 let stoupla o 0,39 procenta.