Vzdělanější a movitější diváci v Evropě nejraději sledují televizní kanál Eurosport. Tedy alespoň co se týká výběru celoevropsky vysílajících televizních stanic. Vyplývá to z průzkumu European Media & Marketing Survey (EMS), uskutečněného loni na podzim. Eurosport se v něm už potřinácté za sebou umístil na samé špici nejoblíbenějších panevropských televizních programů.
EMS provádí průzkumy od roku 1995 a zajímá se o televizní stanice, mezinárodní tisk a tiskové agentury. Sběr dat probíhá dvakrát ročně a sdružení se zaměřuje na nejlépe situované Evropany. Výsledky mají pomoci mediálním agenturám při výběru reklamních nosičů pro jejich klienty. Eurosport je nejzajímavější pro 31,2 procenta respondentů a 34,2 procenta oslovených manažerů.
Na dalších pozicích se umístil hudební kanál MTV, dokumentární program Discovery, zpravodajské kanály Euronews, CNN, Sky News a dokumentární National Geographic Channel.