Já doufám že je tohle filozofie budoucích médií (těch všeobecných), a né jenom pro mobilní zařízení ale těch internetových všeobecně. Moje vize: řazení informací podle čtenosti\důležitosti s ohledem na posledních cca30dní. U každé kauzy\události stručný přehled v čase následují články novinářů zároveň nezávislé články čtenářů na dané téma po schválení redakce + kreativní systém pro diskuzi. Stručně: web s přehlednou pavučinou pro každé důležité téma. Kapacita mozku je v krátkodobém čase omezená , dá se říct že v běžných médiích existuje pouze propaganda emociálních věmů nebo také propaganda přítomnosti. Vnímání konkrétního časoprostoru se ignoruje , je to jednoduší a jistější. člověk který prospal včerejší den nemá šanci se zorientovat (resp. dá to práci)v probíhající události , aspon u těch českých médií. Potenciál internetu je nevyužit , kromě toho je to ještě horší viz. výše.