Vlákno názorů k článku Medián Petra Koubského: Prostor se rozšířil. Obsah může a bude tvořit každý od Anonymous - Nemyslim, ze "driv" (pred Internetem, pred pocitaci, pred...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 12. 2013 11:38

    Anonymous (neregistrovaný)

    Nemyslim, ze "driv" (pred Internetem, pred pocitaci, pred komunismem, pred padem Rima,...) byla poptavka po kvalite a dnes je vyhradne poptavka po nekvalite a povrchnosti. Spis byla vzdy i dnes jak poptavka po kvalite, tak i poptavka po nekvalite. (Take ne vzdy je poptavka po zabave - spousta veci proste musi mit nejakou uzitnou hodnotu, nez jen nejakou povrchni zabavu - auto, pracka, mikrovlnka, vytah, svetelna signalizace, bankovni informacni systemy, ucetni a danovy software,... To, ze kazdy chce jen bezduchou primitvni zabavu je spis zbozne prani lidi z makretingu.)

  • 4. 12. 2013 13:36

    Kybernet (neregistrovaný)

    Ale to, o cem byla puvodne rec, se tyka 1) toho, za co jsou ochotli lide platit a 2) toho, ze snizenim vstupni bariery doslo k takove inflaci obsahu, ze zatimco nekvalitnich substitutu je obrovske mnozstvi, ten kvalitni pod jeho tlakem v podstate mizi, protoze mu z hlediska "zabavnosti" nemuze konkurovat a jeho ostatnim rysum uz lide davaji mensi prednost.

  • 4. 12. 2013 13:50

    Makovec (neregistrovaný)

    Já myslím že mizí hlavně takový ten "střed", protože ten zadarmo není snadné dělat, a platit se za něj nikomu nechce. Za top kvalitu se platí dál.

  • 4. 12. 2013 12:17

    ivoszz (neregistrovaný)

    Ten problém zrychleného úpadku průměrné kvality není podle mne dán až tak tím, že by dříve tohle soupeření kvalitní/méně kvalitní neexistovalo, ale obrovským rozšířením konkurence v současném globálním prostředí (na kterém má internet samozřejmě svůj podíl). Ve stabilním uzavřeném systému jde evoluce relativně pomalu. Pokud ale přijdou nečekané vnější vlivy, často okořeněné jinými kulturními zvyklosti, je zaděláno na revoluci.
    A mám obavu, že jestliže si někdo myslí, že Číňani jsou úplné dno a hůře už být nemůže, tak bude ještě hůř. :(

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).