Názor k článku Medián Petra Koubského: Prostor se rozšířil. Obsah může a bude tvořit každý od anonym - Textovník.cz Když prodejce dřevěných židlí potřebuje originální text k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 12. 2013 17:29

    bez přezdívky

    Textovník.cz

    Když prodejce dřevěných židlí potřebuje originální text k danému tématu na přidružený microsite a nechce utratit 800 korun za NS, kontaktuje nás. Jednoduché responsivní stránky s formulářem, kde může přesně specifikovat typ obsahu, jeho množství a kvalitu. Cena se zobrazuje okamžitě dle vybraných položek v nabídce a celý proces je srozumitelně popsán.

    Podmínky jsou nastaveny tak, že klient v případě nespokojenosti získává své peníze zpět a jeho investice je chráněna. Celá odpovědnost leží na jednotlivých copywriterech, kterými jsou například šikovní studenti filologie. Zatím máme pouze spokojené zájemce, kteří se vracejí a reklamaci textu jsme zatím nevyřizovali.

    Naše marže je minimální a největší podíl ze získané částky získá vždy copywriter samotný. Pokud existuje poptávka po textu určitého zaměření, předně tedy webového obsahu za přijatelnou cenu, existují i lidé, kteří na ni ochotně odpoví svou nabídkou.

    Po komentáři pana Prokopa se našla početná skupina lidí s progresivním vhledem a potřebou hodnotit kvalitu textů, které služba produkuje. Nicméně všichni hodnotili texty na prezentacích našich klientů, nikoliv však skutečný obsah, který si tito objednali pro své ostatní projekty. Žádné pátrání po erudici copywriterů, žádné ověření zdrojů. Hr na ne! Bijte je! Mor ho!

    Vytvořili jsme službu, která je transparentní pro klienty i copywritery a kde může například mladý člověk získat praxi i často potřebné finance. Líbí se nám 067.cz, ale pokud pan Koubský chce propagovat tento projekt pomocí poukazování na službu, která reaguje na tržní poptávku, vytváří pracovní příležitost pro trhem často opomíjené a talentované zájemce bez toho, aby projevil alespoň snahu zjistit něco o motivaci, původu jejího vzniku a reálném produktu, který nabízí, je to přinejmenším zamyšlenou.

    Chápu, že novinařině se už nedaří tak, jako kdysi, ale proč si vylévat zklamání z domnělé tuposti zákazníků, protože nechápu koncept tvorby textů pro určitou třídu webů a princip nastavení cen na základě stavu tržního prostoru. Nikdo z arbitrů kvality práce našich copywriterů se neobtěžoval nás jakkoliv kontaktovat a získat relevantní informace o tom, co a proč to děláme. Jestli je to ukázka přirozeného vhledu do stavu věcí nebo projevem profesionálního lajdáctví už nechám na posouzení druhých.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).