Oběma pánům docela rozumím. Pochopil jsem to tak, že jim jde primárně o to schraňovat specifické firemní know-how, postupy, návody, tipy a doporučení. Myslím, že v nějaké chvíli většina šéfů týmů a firem dojde k tomu, že by bylo dobré tyto informace někde mít, aby nezmizely, případně aby se nemusely znovu pracně googlit...
Má to z mého pohledu několik úskalí:
- kdo to tam bude psát - to je asi to největší - pokud nemáte tým složený z grafomanů, obsah bude přibývat velmi pomalu. Navím první argument je, že to je přece jasné, tohle je jednoduché, tohle nemusím nikam zapisovat.. a mají vlastně pravdu..
- co se tam bude psát - to je jádro pudla - nemá smysl přepisovat internet - podle mě má smysl uchovávat právě zmíněné "specifické firemní informace" - to, co se většinou nedá moc vygooglit. Například, které konkrétní nástroje/knihovny v jakých situacích používáme a ideálně minimalistický postup jak je používáme my (s ohledem na firemní konfigurace, nastavení atd..) Takové poznámky se pak například nováčkovi v týmu, k tomu, aby se rychleji dostal do obrazu, mohou velmi hodit. Tedy právě to "specifické" je dle mne opravdu klíčové - to je podle mne dobrá úvodní výhybka k tomu, jestli se mám kouknou do lokální DB nebo do google... A tedy také to, zdali to vůbec zaznamenat...
- kam to budeme psát - mně osobně na tohle příjdou nejlepší nástroje typu "wiki", protože jsou stvořené k tomu, aby se informace v nich zapsané měnily, doplňovaly atd.. Věřím, že se to dá, ale zvládnout i s wordpressem..