FINANCE.czFINANCE.cz

Vlákno názorů k článku Media Club ohlásil zvýšení ceny televizní reklamy v průměru o dvanáct procent od Pamětník - Proč bych měl doplácet na něčí neschopnost a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 10. 2016 7:24

    Pamětník

    Proč bych měl doplácet na něčí neschopnost a trpět otravnou reklamou i na ČT jen kvůli tomu, že má větší sledovanost, než některé komerční stanice? Trochu zcestný nápad, že?
    Naopak zvyšování cen reklamy na úspěšných komerčních stanicích přinese více peněz do jejich pokladny a mohlo by to o něco pozvednout úroveň jejich programů. Tedy možná..... ;-)

  • 18. 10. 2016 9:37

    Pamětník

    Nastavení pravidel reklamy v ČT je z mého hlediska ještě únosné, ale samozřejmě odpůrcům koncesionářských poplatků slouží jako "hůl do ruky".
    Vzhledem k tomu, že člověk vnímá dění kolem sebe převážně zrakem, je i účinnost obrazové a nejlépe ještě pohyblivé reklamy nejvyšší. Výhoda reklamy/sponzorství na ČT je v tom, že je přísněji regulována a je vždy mezi pořady. Během jednoho filmu/pořadu na ČT tedy neotravuje stejná reklama několikrát za sebou, jak se to často děje na komerčních stanicích.

  • 17. 10. 2016 19:04

    bez přezdívky

    Jak jde videt, chybi na trhu s reklamou jeste jeden silny hrac. Media Club zvysuje ceny, aniz by samotna Prima prinasela adekvatni vysledky. Sice tato skupina posilila je vsech vekovych skupinach o 1% podilu na trhu, ale spustila minuly rok na podzim dva nove programy. To posileni je timto nijake.
    Hlavni Prima se navzdory nalevani penez do programu( a pred mnozstvim novinek smekam) nedokaze dostat pres 12% podilu na trhu, coz je mizerie.
    I kdyz porad hlasa, jak omlazuje, porad je u mladsich divaku s podilem pres 10% a stale na urovni CT 1 a mnohdy za ni. V cilovce Primy 15-69 CT 1 stale pred Primou vede. A celkove je Ceska televize v 15-69 take pred Primou. Takze kde je to omlazovani?! Vysledek: reklama by se mela vratit zpet na CT 1. V podobe 1% z vysilaciho casu, bylo by to 14 minut reklamy za den. Protoze CT 1 dokaze zasahnout mnohem vic divaku nez Prima.
    A pochybuju, ze Prima na tom bude lepe. Produkuje dostatek novinek, jde videt snaha, ale zlepseni se nekona. A jeste vice novinek, je tezke si predstavit, kdyz Prima odlozila uspesnou Pevnost Boyard na lepsi casy. A ze funguje Ohnivy kure? Staci, aby Nova v pristim roce zautocilana pondeli a utery a z Ohniveho kurete bude Tuha slepice!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).