Pro příští rok nabídne Media Club opět prodej čtyř mediatypů a hodlá dále navýšit prodej reklamních formátů v HbbTV. Podle obchodního ředitele Media Clubu Ladislava Dianišky přinesla letos zavedená prodejní cílová skupina 15 až 69 let mediálnímu zastoupení afinitu lepší o deset procent
.
PSALI JSME: Televizní reklamu čeká zdražení, shodují se komerční televize
Daří se nám dosahovat vysokého podílu ve sledovanosti, díky změně prodejní skupiny jsme od ledna do září dosáhli lepší afinity až o deset procent u všech cílových skupin. Zásluhou příznivé ekonomické situace se nám z 95 procent podařilo vyprodat televizní reklamní prostor,
hodnotí letošní rok Dianiška.
Stejně jako letos bude Media Club zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima jak na televizních stanicích a v online prostředí, tak i v tištěných časopisech. I nadále bude zastupovat rozhlasové stanice ze sítě Radio United Services, hudební stanice skupiny Óčko, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickelodeon, Mňam TV a nově i Mňau TV společnosti CE Media. Od října by se Mňau TV měla objevit i v peoplemetrovém měření.
S Barrandovem zatím není podepsaná smlouva
Obchodně by měl Media Club příští rok zastupovat i stanice skupiny Barrandov, stejně jako loni ale zatím není podepsaná příslušná vzájemná smlouva – v příslušném bundlu by měly tvořit osmnáct procent. I v příštím roce budou moci klienti Media Clubu nakoupit reklamní prostor formou společného nákupu na všech televizních stanicích zastupovaných Media Clubem v rámci tzv. bundle. Zastoupení stanic v reklamním prodeji u bundle Exclusive bude nově v poměru Prima 53 procent, Prima Cool čtrnáct procent, Prima Love devět procent, Prima Zoom šest procent a Prima Max osm procent. Ostatní stanice zastupované Media Clubem pak budou tvořit zbylých deset procent.
„Online formáty letos v podílu tržeb rostly o deset procent, přičemž šedesát procent z tohoto množství tvoří videoreklama. Na vzestupu je i formát HbbTV. Po roce od jeho uvedení tvoří pětiprocentní podíl v tržbách a v příštím roce plánujeme dosáhnout podílu deseti procent,“ dodal Dianiška.
V nových obchodních podmínkách zůstávají zachována časová pásma prime time mezi 17:30 až 23:30 hodin a Off prime time mezi 23:30 a 17:30 hodin. Všichni klienti, kteří uzavřou objednávku kampaní na rok 2017 do 16. prosince, budou mít zachovaný Off prime time koeficient na úrovni 0,8.