"MonkeyData, agregující analytické informace o e-shopech z více než dvaceti zdrojů, jsou prvním tuzemským zástupcem, který se do programu WARP dostal. Loni se ale zadařilo slovenské aplikaci Thapir, která podle pozice uživatele vyhledává kulturní, sportovní nebo společenské akce v jeho okolí. Deutsche Telekom jim po absolvování programu poskytl 30 tisíc eur na další rozvoj projektu."
Njn, kdo nema dobry produkt, musi to vynahrazovat vtiranim se.
Mě zaujalo spojení "hodina herectví".. A VO TOM TO JE! Vymyslet pitchovinu (ano i to slovo v článku je) a ty co nejlépe "odprezentovat" nějakýmu investorovi (rozuměj moulovi) co v tom utopí svoje prachy. Furt nemůžu zapomenou na toho dementa co tu před pár měsíci tvrdil že jeho NIC má cenu miliardy! Aneb navoněný houno na prodej. :-)
Závidět těmhle pablbům jejich virtuální miliardy by bylo stejný jako závidět šmejdům že prodali babce kastról za 50 tisíc. Já uznávám lidi co něco dokázali a ne lidi co jak už jsem jednou psal vytvořili navoněný houno.Společným jmenovatelem je to čemu říkají "exit", prostě vymyslet blbost a tu nějakýmu moulovi HONEM prodat. Ten kdo má reálný podnikání s reálným ziskem a potenciálem ten to nejspíš neprodá že.
Gratulace MonkeyData! Je fajn, že v zemi, kde každý jen ze závisti kritizuje a dehonestuje, protože sám nic nedokáže, vznikají projekty, které zaujmou i v zahraničí. Akcelerátory jsou super příležitost, jak urychlit start a dát o sobě vědět do světa. Kdo se chce se svým produktem plácat několik let, než mu stejně ujede vlak, patří do minulého milénia.
Jses peknej pripad, vysadils medikaci nebo byl dlouho na slunicku? Aji Babis kritizuje male a stredni firmy a neda se rict, ze by sam nic nedokazal.
Kritizovani neceho != vlastni neuspech. Treba me a i jinym se vede vice nez dobre ale tohle jsou proste parodie na projekty/firmy co nemaji sanci prezit splasknuti bubliny a nam jsou prezentovany jako vzor.