Názor k článku Matez Jindra (Bastard.cz): Redesign webu nám zvedl prodeje o 20 procent od Karel - Značkový triko přece nedělá to, jestli je potisknuté,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 10. 2015 11:42

    Karel (neregistrovaný)

    Značkový triko přece nedělá to, jestli je potisknuté, nebo ne. A ano, myslel jsem kvalitní tričko bez potisku. Ne že bych ujížděl na pocitu, abych měl značkový hadr. Ale ať už vezmu jakoukoli cenovou relaci, tak v každý cenový hladině výrobce opatřuje svoje trika čím dál většími logy a jiným balastem a přitom stejně rozmanitá trika (co do barev, materiálů a střihů) bez nápisů nenabízí. A jde nejen o zahraniční, ale i český značky. Teď je to samej nátisk, prošití, polep, prošívky a nášivky.. Např. bejvala dobrá trika R.Lauren bez loga (nebo s jen miniminiaturním vyšitým logem), jenže teď mít přes půl hrudníku koně, to ne-e.

    Oceňuju, že z pozice výrobce je super tah, že naučil svoje zákazníky nosit viditelně označený trika a ještě za to od nich dostal zaplaceno. Na druhou stranu z pozice zákazníka kňučím, protože se mi zůžil výběr.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).