Pro info já jsem to zkusil včera od spuštění po třetí (přes BI) a zase jsem neuspěl, v tom nelepším případě skončím na oficiálním erroru s daty pro technickou podporu, většinou tam je ale prázdná stránka apod.
A nesnažím se bejt blbeček kterej se jim to v první vlně snaží shodit, já tam žel už potřetí samozřejmě hlavně ze zvědavosti, ale až po tom, co si přečtu opakovaná ujištění (nejen) pana ministra, že to byl problém prvních hodin, že se to týká jen mizivého zlomku zájemců apod. Kdyby někdo na rovinu napsal ať tam 14 dní nelezu tak by mě to ani nenapadlo...
I já jsem v tom mizivém zlomku: eDoklady - opakovaně chyba 1700 (předtím to bylo 10000, je vidět, že mají od soboty novou verzi) Aspoň že to uznají a omluví se.. NIA samotná už funguje.
Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti způsobené aktuálním problémem bohužel, v současné době se setkáváme s chybou 1700, která je následkem technických komplikací v naší aplikaci. Na nápravě pracujeme.
Vzhledem k technické povaze problému nemůžeme poskytnout přesné datum nápravy, ale ujišťujeme Vás, že děláme vše, co je v našich silách, abychom co nejdříve obnovili plnou funkčnost přihlášení do aplikace.
Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení, zatímco pracujeme na vyřešení této situace.