to je asi nepodstatné, vždy máš nějaké omezení a nikdy nemůžeš dimenzovat na jakýkoliv provoz. Za mě je daleko větší fail, že jeden integrovaný klient dokáže udělat takový provoz, aby omezil celou službu, která je na kritické cestě spousty jiných systémů.
To tam nemají žádný rate limiting? Qouty? Omezení? Fair usage? Frontu požadavků? Priority? To opravdu vše přímo pustí na backend ať se to nějak popere a řeší, jestli mají paměť, že mají active-active a že to teda musí posílit? Je mi stydno.
V píše v rozhovoru, frontu připravují, ale ta podle něj neřeší problém. Chyba, tam právě problém může řešit, s frontou se dá dynamicky pracovat a třeba přeskočit/vyloučit toxický provoz nebo provoz, který je abnormální a obětují ho ve prospěch jiného.
Stejně tak samotná aplikace pro občanky, vyhazuje náhodné chyby místo, aby uživatele problémem provedla a nabídla mu řešení.