Markíza se rozhodla využít komerčního potenciálu HbbTV

5. 12. 2017
Doba čtení: do minuty

Sdílet

 Autor: Mautilus
Slovenská televizní skupina Markíza zařadila hybridní formáty do své stálé obchodní nabídky.

Po vzoru České republiky umožní Markíza inzerentům nakupovat online kampaně přímo na interaktivních televizních obrazovkách. Při jejich nabídce spolupracuje Markíza se společností Hybrid. Technologii HbbTV zařadila Markíza Group na všechny tři stanice, tedy Markíza, Dajto i Doma. 

Vlastní HbbTV spustila Markíza v loňském roce a dosud nabízela obsahové služby pro diváky jako videoarchiv, zpravodajství nebo například interaktivní hry. Od nynějška nabízí inzerentům sedm reklamních formátů a několik variant cílení známých z českého prostředí.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).