Na druhém kanálu nabídne například seriál Ženatý se závazky ale i detektivky Columba. Televize Markíza tak chce vsadit na jistoty na svém novém programu, který odstartuje zřejmě v poslední srpnový den. Nová televize s názvem DOMA se zaměří především na ženské publikum.
Z předběžné programové struktury, kterou zvěřejnil server Mediálne.sk je zřejmé, že TV Doma v prvním měsíci počítá s mnoha akvizicemi a poměrně výrazným počtem filmů, zejména o víkendech. Kromě toho televize nasadí i reprízy vlastní tvorby a začne od prvního dílu promítat novácký nekonečný seriál Ulice.
Kromě ženských seriálů a telenovel odvysílá přes den například americký sitcom Ženatý se závazky. Z vlastní tvorby nabídne reprízy magazínu 112, Chuťovky Petra Novotného nebo pěveckou soutěž Slávici na ulici, která je slovenskou obdobou nováckého Do-re-mi. TV Doma denně nabídne minimálně jeden noční film, o víkendech to budou až tři filmy.
Server Mediálne.sk dále informuje, že cena 30-sekundového reklamního spotu na TV Doma by měla být od 100 do 300 eur.