Dalším nováčkem v managementu televize Barrandov po změně jeho majitele je Martina Slavíková, nová ředitelka marketingu a PR. Ve funkcích nahradila hned dva dřívější zaměstnance Barrandova: Janise Sidovského, který vedle programového oddělení vedl také marketing a zároveň byl místopředsedou představenstva licencované společnosti Barrandov Televizní Studio, a Kateřinu Kotalovou, PR manažerku, která přešla na stejnou pozici do nově vznikající televize Pětka.
K TÉMATU: PR manažerka TV Barrandov Kateřina Kotalová už mluví za novou televizi Pětka
Slavíková přišla do Barrandova z mediální agentury Médea, kterou vlastní Jaromír Soukup, majitel mediálního domu Empresa Media, nynějšího většinového vlastníka TV Barrandov. V agentuře působila na pozici PR team leadera pro klienty z oblasti farmacie a měla na starosti PR aktivity strategických klientů. Médea je společně s televizí Nova zakládajícím členem nového Sdružení pro měření sledovanosti, které připravuje vlastní peoplemetry vedle stávajícího měření Asociace televizních organizací (ATO).
ČTĚTE TAKÉ: Marek Stoniš novým šéfem programu TV Barrandov. Nahradil Janise Sidovského
TV Barrandov je horkým adeptem na členství v tomto novém sdružení. Za minulého vlastníka televize usilovala o přijetí za řádného člena ATO, těsně po změně majitele ale svoji žádost stáhla. Slavíková je už čtvrtým novým manažerem ve vedení TV Barrandov po zářijové změně majitele. Novým generálním ředitelem a předsedou představenstva je Robert Kvapil, výkonným ředitelem Radek Žádník a programovým ředitelem Marek Stoniš.