"Zjistili jsme například, že se hráči vylekají a začnou zmatkovat, když na ně v Shadowgun War Games střílí hodně lidí. Tohle z běžné analytiky nezjistíte."
Ano, tohle z běžné analytiky nezjistíte, ale myslím, že zrovna na tuto konkrétní informaci není analytika potřebná... Většina hráčů nejsou žulově klidní zabijáci, které nějaká palba velkého počtu nepřátel nerozhodí. Jsou to děti, které si hrají, a když se ve hře dostanou do úzkých, tak prostě normálně lidsky zazmatkují a panikaří. ;-)
Tesat do kamene "Hodně firmám se stává to, že když nemohou najít kvalitní zaměstnance, začnou brát i ty horší. To pak má vliv na kvalitu, pracovní atmosféru a na jistý vnitřní úpadek. Což je to, co se dříve stalo i nám. Nyní radši budeme platit jednoho výborného člověka než tři průměrné. Ti stejně potřebují, aby se jim ten kvalitní věnoval a ještě kolem toho mají hromadu řečí."
Nevím, co je horší, jestli jsou lidi tak naivní, nebo jestli otevřeně lžou. Číňanům většinou nejde o krátkodobý zisk, ale rozhodně své investice zneužívají politicky, a stačí málo a velký čínský trh se neprodyšně uzavře. Je to problém her i filmů, stačí, aby někdo v rozhovoru označil Taiwan za zemi, připomněl výročí náměstí Nebeského klidu, zmínil se o kulturní či fyzické genocidě, virových laboratořích a jejich zabezpečení, potlačení demokracie v Hong Kongu a už je oheň na střeše.
Obchod s Čínou vyžaduje neskutečné množství autocenzury a situace není stabilní, to co bylo nevinné dlouhé roky může být najednou symbolem odporu proti jedné straně a tabu…
Ostatně situace v Hong Kongu to ilustruje nejlépe, Čína jako minoritní společník je výborný finanční partner a otevřenost druhého jí zdánlivě nevadí. Ale jakmile se dostane do pozice moci, musí být po jejím jinak je zle.