Využívání televizního vysílání pro mobilní telefony v následujících letech poroste díky poptávce ze strany diváků. Vyplývá to ze studie, kterou společně provedly společnosti Ericcson a CNN International. 34 % z 981 respondentů, kteří se v září loňského roku průzkumu zúčastnili, považuje mobilní televizi za nejžádanější službu, kterou mobilní telefon nabízí. 44 % dotázaných si chce televizi v mobilu v následujících dvou letech pořídit.
Průzkumu také ukázal, že téměř jeden ze čtyř současných uživatelů sleduje televizi v mobilu každý den a více než polovina pouze jednou týdně. Největší zájem mají diváci o zpravodajství, které upřednostňuje 77 % uživatelů mobilní televize, tradiční televizní vysílání sleduje v mobilu 48 % diváků.
Podle Jana Wärebyho, senior viceprezidenta a ředitele Business Unit Multimedia společnosti Ericsson, se mobilní televize stane v průběhu několika let hitem a představuje proto významnou příležitost pro telekomunikační a kabelové operátory. V letošním roce se operátoři pokusí získat diváky dvěma sportovními událostmi – fotbalovým EURO 2008 a letními olympijskými hrami v Pekingu. Peter MacAvock, výkonný ředitel DVB Project Office, se ale domnívá, že boom mobilní televize tyto sportovní události nevyvolají a výraznější zájem o novou službu projeví diváci až příští rok.