Mall.cz chce letos otevřít až osm nových poboček

5. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Mall.cz
Během prázdnin rozšíří svoji pobočkovou síť do Zlína a Ústí nad Labem. Na podzim je pak v plánu nová pobočka v Brně a další v Praze.

Jeden z největších českých e-shopů Mall.cz letos plánuje masivní investice do rozšíření své pobočkové sítě, resp. do sítě svých výdejen. Koncem loňského roku si zákazníci mohli své zboží vyzvednout v deseti pobočkách, přičemž čtyři z nich se nacházely na území Prahy. Poslední novou pobočku přitom Mall.cz otevřel loni na podzim v Českých Budějovicích.

Tím expanze poboček do dalších měsíců na několik měsíců ustala. V červenci ale firma otevřela novou pobočku v Liberci a odstartovala tak další rozšiřování své pobočkové sítě.

Nové výdejní místo Mall.cz v Liberci.
Autor: Mall.cz

Nové výdejní místo Mall.cz v Liberci.

Ještě o prázdninách si budou moci zboží objednané z e-shopu vyzvednout osobně také zákazníci ve Zlíně a Ústí nad Labem. Tím ale letošní plány firmy na posílení kamenných poboček nekončí.

Podle generálního ředitele společnosti Marka Lišky chce Mall.cz do konce roku otevřít další pobočku v Brně a posílit pobočkou síť také v hlavním městě.

V hledáčku tak máme kromě zmíněného Zlína a Ústí nad Labem třeba Jihlavu či Hradec Králové. V ideálním případě bychom chtěli na konci roku síť odběrných míst čítající bezmála 20 kamenných prodejen, prozradil Liška.

Firma tak reaguje na rostoucí oblibu osobních odběrů. Zatímco v roce 2010 si svoji objednávku osobně vyzvedlo 36 % zákazníků, letos už je to více než 50 %, uvedl Liška.

Mall.cz ale není jediným internetovým prodejcem, který letos výrazně rozšíří svoji pobočkovou síť. Například olomoucká firma T.S.Bohemia, provozující stejnojmenný e-shop s elektronikou, chce letos otevřít tři plnohodnotné pobočky a 20 výdejních míst.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).