Malé a střední firmy využívají digitální marketing méně než klasický

18. 11. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle poslední studie společnosti Forrester Consulting používají malé a střední americké firmy množství různorodých taktik pro získávání nových zákazníků ale digitální marketing je stále pozadu za klasickými metodami. Nejvíce jsou využívány hlavně metody osobního kontaktu – v 95 % jde o osobní vztahy a networking, v 89 % výstavy a události. Následuje obsahový marketing (83 %), tištěná inzerce (77 %) a PR (74 %).

Podle poslední studie společnosti Forrester Consulting používají malé a střední americké firmy množství různorodých taktik pro získávání nových zákazníků ale digitální marketing je stále pozadu za klasickými metodami. Nejvíce jsou využívány hlavně metody osobního kontaktu – v 95 % jde o osobní vztahy a networking, v 89 % výstavy a události. Následuje obsahový marketing (83 %), tištěná inzerce (77 %) a PR (74 %).

Mezi digitálními metodami vede SEO (73 %) následované e-maily (72 %), sociálními médii (69 %), digitální/internetovou inzercí (61 %) a zajímavé je, že PPC má podíl pouze 50 %.

Zdroj: SMBs Slow to Adopt Digital Marketing Tools; Not Sure About Social Media

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).