Majitel Mall.cz hlásí za loňský rok růst tržeb o třetinu na 8 miliard Kč

29. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Netretail Holding, mateřská společnost eshopu Mall.cz, který dnes přepnul na nový design, ve finančním roce 2013/2014 zaznamenala tržby ve výši 8 miliard Kč.

Meziročně o 34 % vyšší tržby, takové jsou výsledky majitele e-shopu Mall.cz za fiskální rok 2013/2014, který skončil 30.3.2014. Podle tiskové mluvčí společnosti Michaly Gregorové dosáhly tržby společnosti Netretail holding v uplynulém finančním roce 8 miliard Kč. Kromě Česka provozuje firma e-shopy také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku či ve Slovinsku.

Zajímavé je, že dosud firma uváděla tržby bez daně z přidané hodnoty (DPH). Ostatně veškeré historické údaje o obratu, které jsou k dispozici na webu společnosti, jsou očištěné o DPH. Za fiskální rok 2013/2014 ale Netretail Holding zveřejňuje tržby včetně DPH. Podle Gregorové je to prý kvůli tomu, aby čísla byla porovnatelná s konkurencí.

Konkurenční Alza.cz, která působí na českém a slovenském trhu, loni dosáhla pětinového zvýšení obratu bez DPH na 9,2 miliardy Kč a tržeb 11,1 miliardy Kč. Další z velkých internetových prodejců elektroniky CZC.cz zaznamenal v roce 2013 nárůst tržeb o téměř 40 % na 1,75 miliardy Kč.

Vzhledem ke každoročnímu výraznému nárůstu počtu objednávek vyhlásil majitel Mall.cz výběrové řízení na nový centrální sklad. Do větších prostor se chce přestěhovat už v příštím roce. Web Mall.cz prošel v těchto dnech výraznými změnami. Nově je responsivní. Firma se tak prý snaží přizpůsobit rostoucímu počtu objednávek z tabletů. 

„V novém designu se soustředíme na komfort zákazníků při nákupu. Zbavili jsme proto web všeho nadbytečného a současně maximálně zjednodušili všechny procesy – od výběru zboží až po odeslání objednávky. Výraznou změnou tak prošel třeba detail produktu i průchod košíkem,“ říká Michala Gregorová. Tím ale změny nekončí. Do budoucna chce Mall.cz nabídnout personalizaci stránek či další nové funkce v klientském centru.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).