Mafra zase nakupuje. Pořídila si e-commerce konzultanty z Acomware

30. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vydavatelství Andreje Babiše chce zapustit kořeny v digitálním marketingu a internetovém obchodu. Mafra pokračuje ve své letošní akviziční jízdě.

Nové weby, které vydavatelství posunuly do světa mladých, a akvizice, které rozšiřují záběr v obchodu. Tak vypadá rok 2015 pro Babišovu Mafru. Jinými slovy – po startu videoserveru Playtvák a bulvárního Denního Expresu je tu investice do konzultační firmy. 

„Potvrzujeme tím strategický posun Mafry v digitálním světě a současně i rozvoj v oblasti, kde jsme zatím významněji nepůsobili,“ komentuje obchod předseda představenstva vydavatelství Štěpán Košík.

Mafra získala podíly celé šestice spolumajitelů a drží stoprocentní podíl ve firmě, která se zaměřuje především na e-commerce poradenství nebo inteligentní e-mailing. Zakladatelé zůstávají ve firmě i po prodeji.

„Uvědomujeme si, že kromě klasické display reklamy v kvalitních médiích musíme klientům nabídnout i lepší servis ve výkonnostním marketingu,“ komentuje obchod Michal Hanák, který je v představenstvu odpovědný za digitální divizi. Mafra se navíc letos začala rozkoukávat i v realitním byznysu, když koupila realitní server AdInternet.

Podle šéfa agentury Jana Penkaly obsloužil Acomware za třináct let kolem tří tisícovek projektů. Během posledního roku pořádal e-shopové srazy pod značkou Eshopista. „Věříme, že spojení s velkým mediálním domem s významným zázemím vytvoří pro naše klienty a kolegy podstatný prostor pro další rozvoj,“ tvrdí Penkala. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).