Opravdu netuším, na základě čeho usuzujete, že je návštěvnost českých webů (jen obchodní jsou snad důležíté?) pouze mezi 8.00 až 16.00, ja například komunikuji dost často s našimi zákazníky (podotýkám že z Česka) mezi 3. a 5. hodinou ranní. To je samozřejmě extrém, ale i pro jednoho jediného zákazníka nebo čtenáře považuji za nutné, aby fungoval náš webhosting 24 hodin denně.
Pokud jste ještě nikdy neviděl hodinové statistiky návštěvnosti běžného českého serveru s více naž 20 tisíci UIP za měsíc, rád Vám je obratem zašlu :-)
Jelikož jsem tu zatím nečetl názor žádného zákazníka webhostingu, rád bych ten svůj připojil. Velmi časté a mnohahodinové výpadky našeho webhostingu v posledním roce vedly spolu s mnohaletou absencí 24/7 hotline u nich k tomu, že jsem se rozhodl desítky našich domén postupně přesunout jinam, kde o nás bude postaráno lépe. Nová služba Lupy pro mne proto bude vítanou možností, jak si ověřit jedno z pro nás důležitých kritérií - dostupnost našich stránek. Jelikož mi právě dnes sdělil zástupce našeho webhostingu, že do wAuditu nepůjdou (jak příznačné!), bude se mi vybírat o to jednodušeji ...