Lupa.cz pořádá školení o marketingovém využití Twitteru a Facebooku

8. 7. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Lupa.cz ve spolupráci s poradenským centrem Dobrý web připravuje školení na téma Sociální sítě, Twitter, Facebook a marketing. Účelem školení je naučit se používat sociální sítě (jmenovitě Twitter a Facebook) pro další rozvoj značky, případně dosáhnout povědomí o tom, zda jsou pro budování značky v konkrétním případě použitelné. Předmětem výuky je třeba tvorba efektivních materiálů a textů pro sociální sítě, zvyšování čtenářské obce a samozřejmě měření a vyhodnocování úspěšnosti takových…

Lupa.cz ve spolupráci s poradenským centrem Dobrý web připravuje školení na téma Sociální sítě, Twitter, Facebook a marketing. Účelem školení je naučit se používat sociální sítě (jmenovitě Twitter a Facebook) pro další rozvoj značky, případně dosáhnout povědomí o tom, zda jsou pro budování značky v konkrétním případě použitelné. Předmětem výuky je třeba tvorba efektivních materiálů a textů pro sociální sítě, zvyšování čtenářské obce a samozřejmě měření a vyhodnocování úspěšnosti takových kampaní. Řeč bude i o PPC kampaních v prostředí Facebooku.

Akce proběhne 3. srpna 2009 v školící místnosti společnosti Internet Info, vydavatele serveru Lupa.cz (Milady Horákové 109/116, Praha 6). Školení začíná ráno v 9:00 a trvá čtyři hodiny. Jako lektor jej povede Patrick Zandl, šéfredaktor Lupy. Zájemci by s registrací účastí neměli otálet, kapacita je omezena na dvanáct osob. Připraveny jsou i slevové programy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).