UVNITŘ GRAF Obyvatelé České republiky se v poslední době uchylují ke sledování zpravodajství na internetu více než na televizní obrazovce. Vyplývá to z průzkumu agentury Mediaresearch na vzorku 554 respondentů. Zatímco několikrát denně se na zpravodajství podívá na webu 54 % respondentů, u televize je to procent 40. U rádia tak učiní 43 % posluchačů.
ČTĚTE TAKÉ: Jak se české televize chystají do iPhonů a dalších chytrých mobilů
Z hlediska objemu zpravodajství měřeného časem sledování však celkově hraje prim televize. V tomto směru konkuruje zpravodajským webům i zpravodajství v rádiu,
uvedl Viktor Mahrik z Mediaresearch. Do sledování zpravodajství se začínají dostávat také nové technologie, které chtějí v budoucnu ve velké míře využívat také tuzemské televizní stanice. Zhruba deset procent internetových uživatelů sleduje alespoň jednou denně zprávy v mobilním telefonu a pět procent přijímá zpravodajství v jiných mobilních zařízeních.