Názor k článku Libor Dočkálek (Nordic Telecom), Michal Rákoci (Libli): Připojení k internetu musí zdražit, situace je neudržitelná od Konuikat - Déjà vu? Časy laciného telefonování pomalu končí 15. dubna 1993 Správné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 1. 2019 23:55

    Konuikat (neregistrovaný)

    Déjà vu?

    Časy laciného telefonování pomalu končí

    15. dubna 1993

    Správné a dostupné fungování telefonní sítě stojí velké finanční prostředky a po zvýšení životních nákladů a daní se výdělky telekomunikací rapidně snižují. Korunový impuls skutečně není drahý, vždyť co dnes dostanete za korunu. Telefon je v současnosti nejlacinější službou, ale to se musí změnit. Jeho cena by měla být podložená faktickými ekonomickými náklady. Úprava tarifů je žádoucí a nutná. O kolik se a kdy zvednou telekomunikační poplatky, nevím. Jsme státní podnik, tak o tom rozhoduje stát. Kdyby záleželo na mně, zvýšil bych sazby okamžitě. Jenom tak mohou telefonní služby dosáhnout evropské úrovně.

    ing. Boris Vik
    ředitel SPT TELECOM. oblast Praha

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).