Asi všichni ví, že je ideální poslouchat stereo/quadro/vícekanálový zvuk přesně uprostřed reprosoustavy. Přesto to mnozí nedodržují a někdy to, zejména, když je posluchačů více, zkrátka nejde fyzicky dodržet. Podobně to bude se sledováním ideálního obrazu u TV diváků. Pokud někdo pořad nesleduje sám, nebo vlastní chybou nemá ideální pozorovací podmínky, může docházet k degradaci barev u jím sledovaného obrazu. Na druhé straně se výrobci TV chlubí s pozorovacími úhly 170°. Čili mi z toho opět vychází, že se jen LG snaží zákazníkům vnutit další novinku, když prohnuté obrazovky nepřinesly očekávaný efekt, ani nadstandardní nárůst prodeje těchto televizorů. Kolik asi procent diváků je opravdových obrazových fajnšmekrů, aby si zase kupovali nové aparáty a na tu programovou nádheru, kterou nám tuzemští provozovatelé nabízí, se koukali přikováni k ideální divácké pozici?
Bude to zase jen další neplatný pokus jednoho z výrobců?