Portál Seznam.cz nastínil své další plány ohledně pronikání na displeje mobilních telefonů. Nová strategie Seznam.cz na mobil 2.0 má tři základní pilíře aplikace, mobilní web a lokalizace. Česká portálová jednička se hodlá více soustředit na vlastní aplikace pro nejrozšířenější mobilní platformy, konkrétně jmenuje například Symbian a iPhone. Nezapomene se ale i na mobilní verze webových služeb, ovšem dojde ke změně přístupu. Přestáváme se orientovat pouze na ‚podporu zařízení‘ a více se budeme věnovat tvorbě odlišných verzí dle základní myšlenky mobilních služeb: 100% využít potenciál mobilních telefonů,
vysvětluje se na oficiálním blogu portálu.
A co si máme představit pod pojmem lokalizace? Lokalizace je zastřešující produktová rovina zasahující i do aplikací a mobilního webu. Pro nás je však tak významná, že se ji věnujeme i v dalších oblastech. Například integrace i do internetových služeb,
uvádí blog české portálové jedničky. Připomeňme si, že v loňském roce Seznam.cz spustil mobilní reklamu a dále například usnadnil přístup ke svým službám uživatelům Symbianu, nabídl televizní program pro iPhone nebo si vyzkoušel fotbalový přenos na displeje mobilů.