Labyrint a Kameňák v 15–54 téměř vyrovnané
Nejsledovanějším pondělním nezpravodajským pořadem byl Labyrint. Nový kriminální seriál České televize si oproti předchozímu dílu polepšil. Včerejší část vidělo téměř 1,1 milionu diváků při podílu na publiku (share) 28,6 %. Seriál Přístav si nenechalo na Primě ujít 760 tisíc diváků (share 20,53 %). Kameňák měl 731 tisíc diváků (share 22,66 %). V kategorii publika staršího 15 let byla sice Nova až třetí, nicméně ve své cílovce 15–54 získala o dvě desetiny procentního bodu vyšší share než Jednička.
NEDĚLNÍ DATA: SuperStar v neděli sledovanější než Vinaři, na čele u dospělého publika ČT 1
Nova obhájila pozici lídra s celodenním podílem 23,4 % u dospělého a 25,96 % u mladšího publika. Ještě vyšších hodnot pak nejsledovanější česká televize dosáhla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde měl share hodnotu 27,92 % a u publika 15–54 byla tato cifra přesně o dva procentní body vyšší. Nejsledovanějším pondělním pořadem byly Televizní noviny s více než půldruhým milionem diváků. Pozici dvojky držela přes den těsně nad Jedničkou Prima, ve večerních hodinách si své pozice obě televize prohodily.
Kurňa, co to je? s více diváky než Soudkyně Barbara
Překvapením na menších stanicích je bezpochyby výsledek zábavné soutěže Kurňa, co to je?, která se přiblížila k hranici tří set tisíc diváků a dosáhla tak dokonce lepšího výsledku než aktuálně nejsledovanější pořad TV Barrandov Soudkyně Barbara. Pořad s Pavlem Zedníčkem sledovalo včera 282 tisíc lidí (share 7,77 %). Soudní formát Barrandova vysílaný v podvečer vidělo 267 tisíc diváků (share 14,25 %; 11,57 %). Dařilo se i Třiceti případům majora Zemana. Televize dosáhla celodenního podílu 6,77 %, večer se blížila k 6 %.
MINULÝ TÝDEN: Dědictví aneb Kurva se neříká si poradilo s Labyrintem, oba pořady ale nedosáhly na milion diváků
Souboj o mladšího diváka mezi Novou Cinema a Primou Cool vyhrála přes den první zmiňovaná televize díky hodnotě 5,24 %. Druhý jmenovaný program oslovil v kategorii publika od 15 do 54 let přibližně o jeden procentní bod méně diváků. Prima Cool si zajistila těsně vítězství v prime time, kde dosáhla hodnoty 4,39 %. Novu Cinema od ní dělily ovšem jen dvě desetiny procentního bodu. Dvojka se pohybovala po celý den pod čtyřmi procenty. Jejím nejsledovanějším pořadem byl se 175 tisíci diváky (share 4,57 %) Hitlerův wehrmacht.