Kred spouští Kred Story, konkurence Kloutu zkouší nové věci

13. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kred – www.kred.com – je jeden z několika systém pro měření „vlivu“ lidí v sociálních sítí. Nejznámější v této kategorii služeb je Klout – www.klout.com – ale zdaleka není jediný (viz Klout, Kred, PROskore a řada dalších se snaží změřit důležitost lidí). Kred je tu, stejně jako Klout, už docela dlouho dobu (v roce 2008 byl spuštěn společnosti PeopleBrowsr) a patří tak určitě mezi jedny z prvních služeb tohoto druhu.

Kred – www.kred.com – je jeden z několika systém pro měření „vlivu“ lidí v sociálních sítí. Nejznámější v této kategorii služeb je Klout – www.klout.com – ale zdaleka není jediný (viz Klout, Kred, PROskore a řada dalších se snaží změřit důležitost lidí). Kred je tu, stejně jako Klout, už docela dlouho dobu (v roce 2008 byl spuštěn společnosti PeopleBrowsr) a patří tak určitě mezi jedny z prvních služeb tohoto druhu.

Kred čerstvě oznámil novinku – Kred Story – rozšířující jeho služby i do oblasti „agregace“ vašeho obsahu ze sociálních sítí a vytváření „vizuální“ historie vaší existence v sociálních sítích. Kred prozatím stále umožňuje připojit pouze Twitter a Facebook (konkurenční Klout podstatně má podstatně širší možnosti), ale i tak je tu příležitost k experimentování. 

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).