Celodenní odborná konference, která se letos zaměřila na internetový marketing, nová média nebo na budoucnost sociálních sítí, proběhla v polovině října. Detailní zprávu o tom, kdo na Czech Internet Foru 2018 vystoupil, jsme přinesli už před týdnem.
Nyní se můžete díky videu z akce podívat, jak to na CIF 2018 vypadalo. Autorem videa je Ateliér Mošnov.
Z vystoupení většiny řečníků se pořizoval záznam. Přednášku Kodiho Fostera, staršího viceprezidenta pro datovou strategii v americkém mediálním konglomerátu Viacom, Jana Sladovníka, šéfa digitálního marketingu v mediální skupině MAFRA, nebo Jána Simkaniče, ředitele vydavatelství, které vydává nový Deník N, si můžete pustit na webu Tuesday.cz. Musíte být ale registrovaným členem, případně účastníkem konference.
GALERIE: Jak to vypadalo na CIF 2018
S Davidem Pavlíkem z Kiwi.com, který byl jedním z řečníků, jsme zároveň přímo v zázemí konference natočili i videorozhovor o jeho dřívější práci pro Amazon, Netflix nebo projekt Space X. Poslechnout si ho můžete jako podcast, případně pustit rovnou zde:
Informace o našich dalších konferencích najdete na Tuesday.cz.