Pokud jde o muj nazor na distribuci software, pak moznou budoucnost vidim v ASP - coz je v zasade totozny "zaver", ke kteremu dosel autor v uvodnim materialu. Velky potencial spatruji vsak v online hrach, ktere vlastne take zminuje. Rada pocitacovych her vydelala vice penez, nez nejuspesnejsi filmy (namatkou Final Fantasy, Resident Evil apod.), pouze se o tom tolik nemluvi. Rada lidi povazuje - z mne neznameho duvodu - pocitacove hry za neco nazajimaveho a druhoradeho, ale to je podle meho nazoru zpusobeno do jiste miry tim, ze nenarazili na tu svoji "killer application".
Nejuspesnejsi online hra soucasnoti EverQuest (Sony Online) ma 370.000 zakazniku, kteri kazdy mesic plati 10 dolaru ucastnickeho poplatku. To dava dohromady slusnou sumu penez. K tomu je navic treba pripocitat, ze zakladni kit hry je treba koupit v "kamennem" obchode, protoze Internet jeste v prumeru nedosahuje tak vysokych rychlosti, aby mohlo byt vsechno prenaseno v realnem case. Az se tak stane, budou online hry (podle meho soukromeho nazoru) jednim z nejlukrativnejsich softwarovych byznysu vubec.