Vlákno názorů k článku Kolik byste si řekli za jeden tweet? od anonym - Jde o to, jako v pripade vsech "socialne-internetovych...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 5. 2012 14:32

    bez přezdívky

    Jde o to, jako v pripade vsech "socialne-internetovych serepeticek", co z toho zadavatel bude mit, co mu to muze prinest.

    Koupi si follower celebrity ABC zadavateluv vyrobek nebo sluzbu? That's the question!

    Vetsinou koupi kulovy...

    A nebo se dostaneme k absurditam, jako kzys se Zuckerberg vychlouba ve svem videu propagujicim IPO Facebooku, ze zmrzlinarska firma Jerry&Co. ziskala za kazdy 1$ zaplaceny FB 3$ obratu... Super Marku, je cim se chlubit! Az na to, ze Jerry zaplatil 30% z ceny zmrzliny na reklamu... A to opravdu neni zadne terno!

    Zajimalo by me, jaka mu potom z te zmrzliny zbyla marze. Tady je podle me Mark a spol uplne mimo. A nebo neni, a dobre vi co dela, protoze kdyz je nekdo ochoten zaplatit 30% obratu na reklamu, proc ho neoskubat, ze?

    Ono to vypada, ze pro vetsinu lidi je opravdu tezke (ne li nemozne) si prepocitat "socialne-internetovou" hodnotu na hodnotu "realnou".

    Takze to je ma odpoved na cenu tweetu --> co z toho? No, vetsinou odpoved bude "kulovy" --> a proto cena za tweet bude taky "kulova". Hlavne v jinych jazicich/trzich nez anglictina/USA.

  • 11. 5. 2012 8:29

    x (neregistrovaný)

    Na tom je ale cela ta bublina kolem zalozena, hodnota FB je taky +- 0. Ono je to stejny jako s normalni reklamou na webu - prodava se prevazne podle navstevnosti webu, ale co je vam platny, jestli vase blikajici cosi odignoruje 10 nebo 10 000 lidi, kdyz si nikdo z nich nic nekoupi. Specilene v pripade, kdyz mate u clanku o vlozkach do zamku reklamu na damske vlozky ...

    To trebas takova hodnota megauploadu byla o nekolik radu jinde, protoze tam je obsah a sluzba, kterou lze prodavat.

  • 13. 5. 2012 12:02

    Franta (neregistrovaný)

    Cena nemusí být kulová, pokud se podaří vytvořit správnou iluzi – pak může nějaká celebrita prodávat svoje „twíty“ za docela velké peníze (přestože reálný přínos pro zadavatele bude nula – což se ale ukáže až časem).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).