Myslite? Je castecne filozoficka otazka. Vzhledem k tomu, ze palivovou nadrz i motor musi mit vozidla obou koncepci, takze i sebelevnejsi palivovy clanek bude de facto vzdy nekonecnekrat drazsi nez nula ;-). Abych ale nebyl nespravedlivy, kvalitni spalovaci motor s prislusenstvim bude mozna o neco drazsi nez kvalitni elektromotor s kvalitni regulaci (i to je ale otazka). Na kolik myslite, ze prijde lihovy palivovy clanek, aby byl schopen dodat dlouhodobe vykon rekneme alespon 20 kW (to by pro mestske vozitko mohlo stacit)? Priznam se, ze absolutne nemam predstavu, ale tipuji hodne (desitky?) milionu dolaru. Nebo se mylim? Uvedte prosim pripadne zdroj informaci. Diskutuji sice rad i tak, ale nejake hmatatelne konkretni informace by to precejen chtelo ;-).
Navrhuji komunikovat nadale radeji mailem, abychom tady nedelali ostatnim zmatek debatou, ktera je uz uplne mimo tema. Muj mail, predpokladam, znate. Diky.