Mezitýdenní vývoj (vs. 23. týden 2017)
Cílová skupina 15+
Nejvyšší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT sport, který ztratil 1,74 procenta diváků starších patnácti let. Ztrácela i ČT2, která přišla o 0,4 procenta obecné divácké skupiny. Výpadek částečně kompenzovala stanice ČT1, která si polepšila o 1,03 procenta uvedené cílové skupiny. Hlavní Nova přišla o podíl 0,71 procenta, naopak posílila filmová Nova Cinema, a to o 0,73 procenta. A také plnoformátová TV Barrandov, která nabrala 0,46 procenta všeobecné věkové skupiny.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Meziročně nejvíce ztrácí FTV Prima, ostatní televizní skupiny většinou posilují
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, která sice ztrácela 0,32 procenta, ale celkem oslovila 31,82 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si FTV Prima, jejíž podíl stoupl o 1,01 procenta na celkových 21,99 procenta, a také TV Barrandov, u níž dosáhl 9,73 procenta obecné cílové skupiny při nárůstu 0,48 procenta. Poklesl také podíl České televize, která přišla o 0,67 procenta a celkem ji sledovalo 26,75 procenta uvedené divácké skupiny.
Cílová skupina 15–54
I u mladších diváků vykázal nejvyšší ztrátu kanál ČT sport, který v kategorii od 15 do 54 let přišel o podíl 1,82 procenta. Ztrátu z větší části kompenzuje stanice ČT1, která si v této divácké skupině polepšila o 1,5 procenta. Narostl i podíl stanice Prima, která si k dobru připsala 0,92 procenta diváků. Nárůst vykázala i Nova Cinema, která posílila o 1,23 procenta. Naopak podíl stanice Nova v její primární cílové skupině o 1,6 procenta poklesl, stejně jako stanici Nova 2. Ta odepisuje 0,77 %.
MINULÝ ROK: Nahoru se dere ČT sport, ostatní kanály spíše stagnují
Česká televize lehce oslabila i jako televizní skupina, když přišla o 0,7 procenta mladší divácké skupiny a její celkový podíl činil 21,84 procenta. Poklesla i skupina Nova a u diváků ve věku od 15 do 54 let přišla o 1,12 %, takže její podíl činí 38,83 %. Nárůst vykázaly kanály FTV Prima, jejichž podíl narostl o 1,51 procenta a celkem činil 23,1 procenta. Lehce posílila i skupina Barrandov, i když to bylo o 0,36 procenta na celkových 5,33 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 23. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Nova Cinema si meziročně polepšila o 1,41 procenta, stejně jako stanice Nova Action, která si připisuje 1,24 %. Naopak hlavní Nova přišla v meziročním srovnání o 3,31 procenta obecné divácké skupiny. Výrazně také poklesl podíl stanice ČT sport, která meziročně odepsala 2,94 procenta diváků starších patnácti let. Ztrátu zaznamenávají i stanice sdružené pod položkou Ostatní, které odepisují 2,39 procenta. Posílila ještě TV Barrandov, a to o 2,41 procenta.
Z pohledu televizních skupin ztrácejí všechny s výjimkou Barrandova, který si připsal 3,36 procenta. Nejvíce ztrácela Česká televize, která u všeobecné věkové skupiny přišla o 1,71 procenta. Ztrácí i skupina Nova, jejíž podíl klesl o 0,47 procenta. Ztráta potkala i FTV Prima, která odepisuje 0,16 procenta.
Cílová skupina 15–54
I mezi mladšími diváky nejvíce ztrácela stanice ČT sport, jejíž podíl klesl o 3,09 procenta. Klesají i stanice sdružené pod položkou Ostatní a odepisují 2,8 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Ztrátu u své primární cílové skupiny zaznamenala také hlavní Nova, která meziročně přišla o 3,05 procenta. Vše ale více než kompenzuje nárůst Novy Cinema, která si připisuje 2,54 procenta, a také kanál Nova Action. Ten svůj podíl u mladších diváků meziročně o 1,64 procenta navýšil. Posílila také filmová stanice Prima Max, jejíž podíl stoupl o 1,14 procenta.
Meziroční posuny nejsou nijak výrazné. Nejvíce ztrácela Česká televize, která přišla o 1,34 procenta diváků mladších 54 let. Posílil Barrandov, který si připsal 1,04 procenta. Nejvíce ale svůj podíl, o 2 procenta, navýšily kanály skupiny Nova. Naopak FTV Prima je meziročně u věkové skupiny 15 až 54 let v podstatě na svém a klesla pouze o 0,04 procenta.