Novému celoplošnému dokumentárnímu a filmovému kanálu Kinosvět se podařilo za první dva dny vysílání v pozemní Regionální síti 7 oslovit za celý den 0,10 procenta publika ve věku 15 až 54 let. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) zajišťuje společnost Mediaresearch a jež na svém webu zveřejňuje agentura Atmedia, která Kinosvět zastupuje při prodeji reklamních časů. Za pondělí 29. září, kdy Kinosvět ve večerních hodinách odstartovalo v Regionální síti 7, stanice dosáhla celodenního podílu 0,08 procenta.
ROZHOVOR: Leoš Pohl: Bylo by riskantní mít příjmy jen z placených služeb, proto šlo Kinosvět do DVB-T
V úterý 30. září, kdy už Kinosvět vysílalo v novém multiplexu po celý den, dosáhlo podílu 0,10 procenta a dostalo se na úroveň placeného dokumentárního kanálu Spektrum a nad úroveň sledovanosti české mutace National Geographic Channel. Pro porovnání: týden před vstupem do Regionální sítě 7 se celodenní podíl Kinasvět na publiku od 15 do 54 let pohyboval na úrovni 0,02 procenta.
Provozovatel Kinasvět Leoš Pohl plánuje do dvou let zvýšit celodenní podíl této televize v klíčové divácké kategorii 15 až 54 let na 0,75 procenta. Při takové sledovanosti by se podle jeho slov podařilo splatit investice a dostat se do provozního zisku za dva až tři roky. Kinosvět vysílá kromě Regionální sítě 7 také v pražské Regionální síti 4, u vybraných kabelových operátorů a omezeně i v satelitním Skylinku.