Dne 26.ledna 2006 jsem zaznamenal na webu Žlutého bratra, v jehož područí pluji vodami internetu, pozoruhodnou informaci. Internetové připojení bude za stejný peníz a hned 4x rychlejší. Zaplesal jsem a s nostalgií vzpomenul na peripetie se zavedením tel. linky, úplatky tehdejším pracovníkům SPT Telecom, převedením tel. linky a hlavně na tu spoustu peněz, kterou to všechno stálo. V prohlášení nějaké velké „Žluté kravaty“ dále stálo, že nedočkavci z řad stávajících zákazníků mohou prostřednictvím aplikace „Moje konto“ požádat již od 1.února 2006 o deklarované navýšení. Prvního února se mi ani po celodenní úporné snaze nepovedlo do aplikace Moje konto vůbec přihlásit. Neváhal jsem tedy a zavolal na Help Line 800 184 084, kde mi školený ženský hlas se zarputilostí zaseknuté gramofonové desky bezostyšně tvrdil, že všechno funguje jak má. Trvalo mi dlouhou chvíli než jsem pochopil, že přes tohle údolí vlak nejede a vzdal to. 2. února posilněn masivní reklamou národního oblíbence Jana Krause jsem opět atakoval aplikaci Moje konto – bez úspěchu. V nočních hodinách jsem dostal vnuknutí. V naději, že bude mít noční službu nějaká dobrá duše, jsem opět zavolal na 800 184 084. Podařilo se. Chlapík pochopil oč mi jde a nabídl, že požadavek zadá sám, protože aplikace Moje konto je přetížená. Dovolil jsem mu to, řkouc ať to tam teda zadá! Zadal a sdělil, že navýšení rychlosti bude trvat min. 3 pracovní dny a max. 5 pracovních dní. Po uplynutí min. 3 a max. 5 prac. dnů se zázrak nekonal. 10. února jsem opět zavolal na zmíněnou linku, kde jsem dostal zákaznickou lekci a informaci, že „migruje celá ČR a budu rád, když bude požadavek navýšení rychlosti vyřízen do konce března 2006. Definitivní ránu do zátylku jsem dostal v sobotu. Přišel mi e-mail, na který se nedá odpovědět (noreply) a vněm se píše, že 4x rychlejší internet mám očekávat v průběhu dalších 3 měsíců. Jestli mě zrak nešálí, tak to je do konce dubna 2006. Zajímavé je, že mi od počátku mojí rebélie klesá rychlost připojení z původních 490 kbps/ 104kbps na 209kbps/ 71 kbps. Tak si moc nevyskakuji a doufám, že se snad za svých Kč 599,-- bez DPH/měsíčně dočkám Internetově Expresně Ideálních 2048/256 kbps. Internetu zdar a vysokorychlostnímu ADSL od Českého Telecomu zvlášť. Petr – „Spokojený Rezidenční Segnent“
P.S. Zdravím pana Simona Burckhardta, Vykonného ředitele pro prodej a marketing rezidenčniho segmentu