Komerční banka dnes představila vlastní řešení pro placení na Webu. Představená služba Mojeplatba má umožnit klientům KB jednoduše a bezpečně platit prostřednictvím Internetu a obchodníkům přinést okamžitou informaci o provedení úhrady ze strany banky. Služba by měla být okamžitě dostupná pro více jak 500 tisíc klientů KB, kteří využívají aplikaci internetového bankovnictví Mojebanka. Podobně jako u konkurenčních řešení je její eventuální úspěch závislý na podpoře ze strany obchodníků. Pro naše klienty připravujeme zajímavé partnery z různých oblastí, zatím lze konkrétně jmenovat Cestovní kancelář FISCHER, PRE či EXIM tours,
prohlásil výkonný ředitel pro marketing Komerční banky Zdeněk Mojžíšek. Očekáváme, že se seznam spolupracujících obchodníků bude rychle rozšiřovat – mimo jiné díky jednoduché implementaci služby a díky garanci provedení úhrady,
doplnil Mojžíšek. Uživatelský frontend služby je založen na internetovém bankovnictví Mojebanka. (Tisková zpráva)