Každý pátý Američan má tablet. Přes Vánoce se jejich počet zdvojnásobil

23. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Rychlý nástup dotykových tabletů v čele s iPadem a čteček elektronických knih v čele s Kindlem do spotřebitelského hlavního proudu potvrdily dnes publikované údaje americké výzkumné agentury Pew Research. V posledním výzkumu z 11. prosince se k vlastnictví čtečky přihlásilo 10 procent respondentů, dnes na stejnou otázku odpovídá kladně 19 procent lidí. Shodou okolností úplně stejná čísla popisují i rozšířenost tabletů: také ta stoupla od prosince do ledna o devět procentních bodů na 19 procent.…

Rychlý nástup dotykových tabletů v čele s iPadem a čteček elektronických knih v čele s  Kindlem do spotřebitelského hlavního proudu potvrdily dnes publikované údaje americké výzkumné agentury Pew Research.

V posledním výzkumu z 11. prosince se k vlastnictví čtečky přihlásilo 10 procent respondentů, dnes na stejnou otázku odpovídá kladně 19 procent lidí. Shodou okolností úplně stejná čísla popisují i rozšířenost tabletů: také ta stoupla od prosince do ledna o devět procentních bodů na 19 procent. Statistická chyba u lednového výzkumu činí +/- 2 procentní body, u lednového +/-2,4 procentní­ho bodu.

Častějšími majiteli tabletů jsou Afroameričané a Hispánci než příslušníci bílé většiny.  Nejrozšířenější jsou ve věkové skupině 30–49 let, mezi absolventy vysokých škol a u lidí s příjmy nad 75 tisíc dolarů za rok.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Čtečky vlastní častěji ženy než muži (21 oproti 16 procentům), rozložení ve věkových a příjmových kategoriích je rovnoměrnější než v případě tabletů.

Zdroj: Pew Internet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).