Karneval má jako značka skončit v létě

18. 1. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Co čeká zákazníky kabelové společnosti Karneval po spojení s UPC? Změní se v lokalitách, kde nyní působí Karneval, programové nabídky a ceníky jednotlivých balíčků? A jaký dopad bude mít fúze obou firem na služby vysokorychlostního internetového připojení a telefonování po kabelu? Spustí letos UPC digitální kabelovou televizi a jak ji poznamenal nástup IPTV a konkurenčních satelitních platforem? Kolegové ze serveru DigiZone.cz se zeptali generálního ředitele UPC Česká republika Václava Bartoně.…

Co čeká zákazníky kabelové společnosti Karneval po spojení s UPC? Změní se v lokalitách, kde nyní působí Karneval, programové nabídky a ceníky jednotlivých balíčků? A jaký dopad bude mít fúze obou firem na služby vysokorychlostního internetového připojení a telefonování po kabelu? Spustí letos UPC digitální kabelovou televizi a jak ji poznamenal nástup IPTV a konkurenčních satelitních platforem? Kolegové ze serveru DigiZone.cz se zeptali generálního ředitele UPC Česká republika Václava Bartoně. Více v článku Václav Bartoň: Karneval jako značka v létě skončí.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).